رسانه کلیک – رویداد تریگآپ دی امروز در دانشگاه خاتم برگزار شد. در این رویداد افراد زیادی حضور داشتند و به فعالیت های خود اشاره کردند.
رویداد TrigUp Day” روز سه شنبه ۲۷ فروردین ۹۸ در دانشگاه خاتم با حضور سرمایهگذاران، استارتاپهای حوزه تبلیغات، سلامت دیجیتال، محتوای کودک، توانبخشی، گردشگری و سبک زندگی و مدیران حوزه فناوری اطلاعات برگزار شد.
در رویداد تریگآپ دی ٧ تیم برگزیده با نامهای فنآسا، اسمارت مدیکال، رایفای، داستانپ، فیکسشو، آسانیسم و کی کوجا نوع و جنس فعالیتشان را برای سررمایهگذاران ارائه دادند.
حامد ساجدی، مدیرعامل شرکت شناسا در این برنامه به فعالیتهای شرکت شناسا اشاره کرد و گفت:
شرکت شناسا با تمرکز بر حوزه نوآوری و خلق ارزش، موضوعهای سلامت، سبک زندگی، محتوای کودکان و مدیریت منابع طبیعی را مورد توجه قرار داده است.مجموعه شناسا شتابدهنده تریگآپ را به بخشی از شرکت خود افزوده تا با همافزایی بیشتر و تکمیل زنجیره ارزش گامهایی در راستای تبدیل ایده به کسب و کار برداشته باشد.
او به برخی از برنامههای سال ٩٨ شتابدهنده تریگآپ اشاره و بیان کرد:
برای ورود به تامین مالی برای استارتآپها امیدواریم بتوانیم از پلتفرمهای جمعسپاری مالی بهرهبرداری بهتری کنیم و صندوقهای بیشتری با افرادی که به این حوزه علاقمند هستند داشته باشیم تا رشدمان سریعتر شود.
درادامه رویداد حمیدرضا علوی، مدیر شتابدهنده تریگآپ نیز به برخی از فعالیتهای سال گذشته اشاره کرد و گفت:
سال ٩٧ سال سختی بود اما اتفاقهای بزرگی برای ما رقم خورد. توانستیم جذب سرمایه ارزی برای تیمها ایجاد کنیم.
علوی با اشاره به اینکه به فکر ایدههایی در جهت صادراتند افزود:
به دنبال این هستیم تا تیمها نگاهی به بازار بین الملل داشته باشند و محصولات خود را نیز صادر کنند. هماکنون نیز در حال بررسی راههایی هستیم تا بتوانیم مسائل نقل و انتقالهای مالی در سطح بینالمللی را حل کنیم.
درباره این سایت