داستان ایده نوشتن این نوشتار درباره هدیه تبلیغاتی در پاییز سال 1396 زمانی که در حال مطالعه کتاب بازاریابی خلاق آقای فیلپ کاتلر بودم به ذهنم خطور کرد. با مطالعه این کتاب یاد اقیانوس سرخ و اقیانوس آبی که در خصوص بازار رقابتی شدید کسب و کارها و راه های برون رفت از آنها است، افتادم.


در این کتاب آقای کاتلر مطرح می کند که، تمرکز شدید کالاهای مصرفی بسته بندی شده، افزایش شدید مارک ها و برند ها، کوتاهی شدن دوره عمر محصولات، پیدایش فناوری های دیجیتال، تنوع در یک محصول خاص، اشباع تبلیغات تجاری، افزایش نیرو تصمیم گیری مشتری، فشرده تر شدن بازار به واسطه وجود رقبای بسیار و …. همه دلائلی هستند که ضرورت تفکر خلاقانه و بازاریابی خلاق بدست کسب و کارها را نمایان می سازد.


هدیه تبلیغاتی رهسپار برای جلب توجه مخاطبین هدف

مهمترین وظیفه کسب و کارها جلب توجه مشتریان است الی بتوانند نظر آنها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. یکی از طریق های اثربخش و ماندگار در جلب پروا مشتریان ارائه هدیه های جذاب و خوب به مشتریان است. چه برای جلب مشتریان جدید و چه در مرحله برنامه های وفاداری مشتری در انتهای چرخه عمر مشتری.


هدیه تبلیغاتی خلاقانه سوژه داغی است که در سال های تازه پروا مردم و کسب و کارها را به خویش جلب کرده اند. در این حوزه، مقوله اصلی افزایش فروش نمونه ها تبلیغاتی، کاهش قیمت ها است که به یک خو در این صنعت تبدیل شده است.


استراتژی که ما در صدرا به شدت آن را پیگیری می کنیم و بیش از دوازده سال است که به عنوان رهبر قیمت در ارائه هدایای تبلیغاتی ارزان در بازار شناخته می شویم.


 کسب و کارهای گوناگون در جستجوی مسیر هایی برای به دست آوردن بازارها به روشی به غیر از جنگ های قیمت” هستند و در این بین، اقدامات پیشروی کردن فروش توجه رسانه ها و پروا مصرف کنندگان را به خویش جلب کرده است. سوداگری برای به دست آوردن بازار، با استفاده از شیوه های تبلیغاتی الان بیش از قبل به سمت صنعت هدایای تبلیغاتی  روی آورده اند.


ست هدیه تبلیغاتیهمه آنچه که باید درباره هدیه تبلیغاتی بدانید

روش گزینش هدیه

توصیه انتخاب هدیه

توسعه

وضعیت صنعت

روند بازار

انواع بخش بندی

ارزش های اساسی

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

چگونه هدیه تبلیغاتی گزینش کنیم؟

اولین گام برای خرید محصولات تبلیغاتی بستگی به شناخت ریزبین بیچارگی مشتری دارد. آیا این هدیه پیمان است به کارکنان داده شود؟ آیا این هدیه پیمان است به مشتریان جدید دیتا شود؟ آیا این هدیه قرار است به مشتریان وفادار دیتا شود؟ آیا مشتری قصد خرید هدیه تبلیغاتی نفیس در شمار محدود دارد یا هدیه تبلیغاتی ارزان بها در شمار بالا؟ آیا مشتری هدیه تبلیغاتی شگفت و ناآشنا می خواهد؟ آیا مشتری به پیگیری خرید هدایای تبلیغاتی خاص و جدید است یا هدیه تبلیغاتی خلاقانه؟ 


هر کدام از موارد فوق که باشد، مشتری اثناء خرید محصول، اکثریت مصرف کنندگان وارد دوران مصرف عقلانی می شوند و بها زیر تر محصولات و ارزش افزوده بیشتر در قبال پرداخت یکسان را تعقیب می کنند. این سوژه درخصوص هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی نمایش داد بیشتری دارد.


این مقاله را حتما بخوانید: بایستگی ارائه هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه های بین المللی


روش های ارتقاء پسندیده (تامین نیازهای مختلف مشتری) به همراه کیفیت فرآورده و خدمات، کلید موفقیت برنده شدن در بازار هدیه های تبلیغاتی است.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : تبلیغاتی ,هدیه ,مشتری ,مشتریان ,بازار ,هدایای ,هدیه تبلیغاتی ,هدایای تبلیغاتی ,تبلیغاتی ارزان ,مصرف کنندگان ,دیتا شود؟ ,ارائه هدایای تبلیغاتی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

آموزش هک وبلاگ.اینستا وتلگرام طراحی سایت ، سئو ،تبلیغات در گوگل ديونايزر نامبرینو دهه هشتادی ها مثل باران alirezafacemaker شورای دانش آموزی دبیرستان نمونه دولتی بحرالعلوم فارسان سئو کاران تهران